آیا درمانی که می تواند کمک به کلیه بیمار شکست غلبه دیالیز وجود دارد
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

آیا درمانی که می تواند کمک به کلیه بیمار شکست غلبه دیالیز وجود دارد

"من یک بیمار نارسایی کلیه هستم و تلاش برای پیدا کردن برخی از درمان است که کمک خواهد کرد که من برای غلبه بر دیالیز که من در حال حاضر در مدت 4 ماه بوده است." من می دانم که بیشتر و بیشتر بیماران دیالیزی وجود دارد که می خواهید می توانید از دیالیز با توجه به خلاص شدن از شر عوارض جانبی طولانی-نظر دیالیز به ارمغان آورد. سپس هر نوع درمان است که می تواند بیمار نارسایی کلیه برای غلبه بر دیالیز کمک است وجود دارد؟
آیا درمانی است که می تواند بیمار نارسایی کلیه برای غلبه بر دیالیز کمک کند وجود دارد؟
پزشکی میکرو چینی Osmotherapy به عنوان یک ترکیب کاملی از طب سنتی گیاه چینی و تکنولوژی مدرن بالا آن ثابت شده است که جایگزین خوبی دیالیز. با کمک آن، بیمار نارسایی کلیه می تواند یک شانس برای دریافت دیالیز به تدریج داشته باشد.
چگونه می توان میکرو چینی Osmotherapy پزشکی کمک کلیه بیمار شکست توانید از دیالیز خلاص شدن از شر؟
این کلیه از درمان دارای چهار تابع اصلی، آنها ضد ترومبوز، ضد انعقاد، ضد التهاب و بزرگ شدن رگ های خونی می باشد. توسط کسانی که چهار توابع، می تواند کلیه های آسیب دیده تعمیر و محافظت از آنهایی که باقی مانده از آسیب بیشتر، در نتیجه به بهبود عملکرد کلیه است. چه چیزی بیشتر، آن را برای از بین بردن سموم و استاز در خون، که می تواند برخی از علائم ناشی از نارسایی کلیه تسکین مفید است.
با کمک پزشکی میکرو چینی Osmotherapy، بیمارانی که در مراحل اولیه بیماری کلیوی هستند می تواند نیمی از شانس بازگشت به زندگی عادی داشته باشد. برای بیمارانی که در مرحله پیشرفته است، آنها ممکن است نمی تواند به زندگی عادی بازگشت، اما آنها همچنین می توانند یک زندگی با کیفیت بالا بدون دیالیز و پیوند لذت ببرید.
اگر شما علاقه مند در پزشکی میکرو چینی Osmotherapy هستند و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان نارسایی کلیه، شما می توانید پیام را به ما ترک و یا چت با دکتر آنلاین ما به طور مستقیم، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد به شما کمک کند.





:: بازدید از این مطلب : 132
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 17 فروردين 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: